wtorek, 1 września 2015

Blog miesiąca / edit

   Hejka to znowu ja ;') 

Nie mam pojęcia jakim cudem, ale mój blog został nominowany do bloga miesiąca sierpień.

W tej sprawie zwracam się właśnie do was.. jeśli podoba się wam blog, możecie zagłosować na niego w sondzie? [LINK] 

Byłabym bardzo wdzięczna, za każdy głos na moje ff :)

Chciałabym to wygrać, gdyż wtedy link do mojego bloga będzie umieszczony w specjalnej zakładce, dzięki czemu łatwiej będzie go znaleźć, a to dąży do większej ilości czytelników. :)

Edit: Nie będę robić już nowego posta, tylko ten edytuje..

Wczoraj napisano do mnie, że dwa z moich fanfiction to znaczy to oraz "Feeling" , zostały nominowane do bloga miesiąca, również na innej stronie. Tak, więc bardzo was proszę o zagłosowanie, które według was jest najlepsze.[LINK]

Tu nie chodzi o to, że ja was namawiam, żebyście akurat na mnie głosowali, ale jeśli serio czytaliście i lubicie moją twórczość, to byłabym wdzięczna za głos na mnie. :)

2 komentarze:

  1. Hej mogłabyś dodać w komie lunk do nowego bloga? Z góry dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne.
      http://deadlydiseasezm.blogspot.com/
      Mam nadzieję, że się spodoba ♥

      Usuń

Komentarze bardzo motywują :))